“Ciappassevella cont i padron, mia i migrant”

1451138740-immigrati-violenti-2

Da part de sossen ambient d i pseudoribbei (coma per esempi i centri sociali) e anca “complottist”el suzzed soven de sentì la critega per la che el sariss fallaa ciappassella cont l immigrazion de massa e cont el degrad che el vegn da lee, perchè i ver oppressoo sarissen i politegh oppura i esponent de la finanza internazionala, i che cont l istigà l oeudi in d i confront d i immigree sarissen adree a alimentà ona guerra tra poeur.

Ma anca se numm ciapparissom per vera la version per la che numm dess sarissemm in d el el mezz d ona guerra tra poeur el par proeuppi che in Occident questa guerra chi l è adree a nà palesement a sfavoo de la class medio-bassa autoctona, desgià che la disoccupazion l è adree a colpì prinzipalment lee, e de seguu anca perchè i autoctonn istess inn semper pussee sostituii da i noeuvv ruvaa in d i quartiee che regoeurden sgiumai d i casbah oppura d i ghett criminai.

Tutt quest el poeudariss mia suzzed se i esponent d i ord che vegnen da l Africa e da el Medi Orient sarissen mia defenduu e sostegnii da i media de regim e da i magistraduu i che soven e volentera i lassen impunii anca poo crimenn grev, cont el dà però d i penn severr mia domà a i inscì ciamaa fascist (la lesg Mancino la sariss ona bufala?) ma anca a i autoctonn che reagissen a el degrad causaa da la sozietà “multiculturala”.

I invasoo afro-asiategh poeuderann mai vess nòster alleaa contra el “capital” (senza considerà che in d el nòst cas el nemis l è ancasì ben el staa taian) semplesement per el faa che lor inn alleaa de l olta finanza (desfidi chichinscì a proeuvà el contrari), rappresentada anca da i ONG e olter organizzazion pseudoummanitee, per el faa che inn strumentai a lee. A i padron l invasion l è utela per la storria d el lavoo a bass cost e per la storria d i vod da guadagnà per d i partii. A i invasoo istess iscambi questa alleanza chi l è utela per conquistass el spazzi vidal in Oeuroppa a nòst desvantasg. De seguu l è vera che ona sozietà individualista e cosmopolita l è destinada a moeurì quan l è che lee la se scontra cont d i sozietà pussee tradizionalist e aggressiv, ma l è ancasì ben vera che da la lora part gh ann el govern corrott taian e i vari ent soranazionai.

Se vergun iscambi el voeur parlà de l Occident che el descadena guerr in d i lor paies d origin, voeurarissom anca regoeurdà l esistenza d i paies islamegh che inn alleaa de la NATO, cosa che però l impediss mia a lor de finanzià l islamizzazion de l Oeuroppa. Donca se el se va contra l immigrazion el se va inevitabelment anca contra i padron. El gh à nissun sens ciappassella cont i mandant, ma vidè in d i lor soldaa d i possibei alleaa. Olter che “fascisti servi del capitale”.

Share
Questa voce è stata pubblicata in Uncategorized. Contrassegna il permalink.

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *